söndag 21 mars 2010

Prao

Ja, nu var det ett tag sedan. Så pass länge sedan att jag inte sagt jag ska iväg och prao imorgon. Detta ska bli väldigt spännande tycker jag. Jag ska vara på Warner Music i Stockholm!! Ska bli så grymt kul (tror jag i alla fall) haha. Så imorgonbitti sticker jag upp till Stockholm för att sedan bo där i två veckor!! Eller ja, nästan i alla fall, kommer hem på Skärtorsdagen. Idag har jag försökt packa färdigt, jag tror inte att jag är klar än, men måste ju bli det snart. Och sen har jag bakat Cupcakes som jag ska bjuda på sista dagen. Whaaaa, Längtar och är nervös, men det är en bra kombination. Tror att jag ska se till att packa färdigt nu.

2 kommentarer:

  1. SVAR: Haha skoj att du känner Tilda =) Supersnäll tjej de där ju !

    SvaraRadera
  2. Cupcakesen (eller vad man säger) ser väldigt mumsiga ut!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<