tisdag 8 december 2009

Tävling!

Nu är det snart jul, och jag tänkte dra igång en ny tävling. Denna gången har jag två vinster, en person kommer att vinna ett schampoo och balsam från Alterna för tjejer, och en person kommer att vinna en signerat ex. av Jonathan Fagerlunds singel "welcome to my life". Schampot och balsamet är båda 250ml. Läs mer om det här.

För att vara med och tävla ska du skriva en komentar till det här inlägget med ditt namn och blogg eller mail så att jag kan kontakta dig om du vinner. Berätta gärna varför just du ska vinna, vill du ha större chans att vinna kan du även skriva ett inlägg med en länk hit. Glöm inte att länka till inlägget i komentaren då. Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja vinna för att jag är helpank för jag har varit arbetslös i ett år. Skulle vara kul med en liten vinst nu i juletid =)

    SvaraRadera
  2. Jag vill vinna för att få underbart hår :D

    SvaraRadera
  3. Jag behöver ett bra Schampoo&Balsam! (: skulle blir äckligt glad om jag vann! lyckas aldrig att vinna! haha

    SvaraRadera
  4. jag är gärna med ;)

    vill ha ngt bra schampo och balsam till mitt slitna hår!!. och detta verkar ju bra!

    SvaraRadera
  5. Jag vill vinna men jag har ingen bra andledning varför :/ xD Men jag har ju sagt att jag ska vara med i alla dina tävlingar så det blir den här med ;)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<