fredag 25 december 2009

god jul

Julafton var verkligen jätte mysig. Först gick alla vi tre syskon upp och kollade på julkalendern, den var faktiskt riktiigt bra i år, den bästa på länge. Sen gick vi ner och öppnade paketen i julstrumpan, där fick jag en Okej-tidning och godis. Till lunch kom farmor & farfar och Jonny & Emelie, så åt vi julmat. Innan kalle Anka började kom jultomte nr.1. Då öppnade vi bara paketen från Jonny & Emelie. Jag fick en prenumeration på Elle av dem, tack så mycket. Efter Kalle Anka kom Tilda, så bytte vi julklappar. Båda två hade nästan bara önskat sig en grej, så det var inte så svårt att lista ut vad det var. Jag fick DVD filmen 17 again och hon fick en New Moon kalender. Tack du med Tilda.

Sen var det dags att åka vidare till mina kusiner. Där kom tomte nr.2 och då var det en del paket mer att öppna, eftersom vi var flera. Jag fick bland annat capo till gitarren, ett gitarr ställ och mina snygga röda, ormskinsskor. Blev jätte nöjd över allt. Så tack alla!

Bild på allt två inlägg upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<