tisdag 22 december 2009

Äntligen!

Så är det äntligen jullov! Jag tror aldrig att jag har längtat efter ett lov tidigare, men nu har jag verkligen det, så det känns så skönt att det är här nu. Och på torsdag är det julafton, tiden går så himla fort, men det ska bli mysigt. Längtar till och med lite efter mina julklappar. Idag fick vi sluta vid elva. Innan det hade 9:orna Cabaret (hjälp det är vi som ska ha det nästa år) och sen dansade alla klasser juldansen, alla årskurser har olika. Det gick väl så där för oss, men vi hade i alla fall kul.

Nu har jag gjort färdigt med julgodiset som jag började göra igår, doppade bara kolorna i smält chocklad, och försöker fixa lite med mitt bidrag till Next Star 2010, måste skicka in det snart, så bäst att fixa med det så fort som möjligt. Ha en skön dag

1 kommentar:

  1. Va hade jätte mysigt(: Den var så sjukligt braa!:O :D

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<