fredag 27 november 2009

shopping med mamma

Har varit en jätte mysig kväll. Först har mamma och jag gått på stan och shoppat. Hittade en snygg klänning inför jul/nyår på KappAhl. Så sjukt snygg, blev helt förälskad. Hittade även ett par snygga, svarta stövlar på Skopunkten, och mamma köpte ett par snygga högklackade skor på scorett, som vi båda kan ha.

Nu senare på kvällen har jag kollat ut kläder inför Söndag. Ska sjunga på Jönköpings julmarknad, så det blir min svarta klänningskappa, en spetsklänning med tyll under, svarta strumpbyxor, vantar halsduk, och tomteluva. Det blev riktigt snyggt. Sen blev det idol, alla är verkligen så duktiga, önskar bara att jag skulle kunna få stå där på scenen med och sjunga. Nu ska jag sova, imorgon blir det paintball med Ebba och ett gäng andra. Ska bli spännande.


Bilder från KappAhl.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<