lördag 28 november 2009

Paintball

Är verkligen proppmätt nu. Har ätit massa guaccomole och nachos till lördags mys, innan det kyckling och krocketter och innan det Pizza med ett gäng underbara tjejer. Har varit en sjukt rolig dag. Ebba fyllde nämligen 14år idag, så vi var iväg och spelade paintbal med henne. En riktigt rolig grej, vet inte när jag senast hade så roligt. I början var alla lite fega, men när man började våga springa och skjuta blev det så kul, fast jag vågade nog springa lite väl mycket eftersom jag nästan alltid åkte ut först. Det som var tur var att det inte gjorde så ont som jag trodde. Jag fick riktigt ont i och för sig sista gången, men annars kändes det knappt. Så det kan jag tipsa er om att testa. Imorgon ska jag iväg och sjunga i stan. Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<