måndag 2 november 2009

Kvälls inlägg (igen)

Ytterligare ett kvälls inlägg. Det känns som att det alltid är det, oftast hinner jag inte lägga upp något under dagarna och då blir det så. Inte har jag heller lagt upp något om Frankrike, men ska se om jag kanske gör det till helgen eller något, har ganska fullt nu i veckan. Nu till helgen ska jag förresten åka på en sångtävling i Nässjö. Det kommer nog bli jätte kul. Förra gången jag var med i den, för två år sedan, kom jag faktikst trea. Vilket var jätte kul, och nu på lördag ska jag testa en ny grej, eller tekniskt sett två. För det första ska jag spela gitarr till istället för att sjunga till bakgrundskomp och för det ansra ska jag sjunga en egen skriven låt. Så det ska bli kul. Nu ska jag äta färdigt mina flingor. Godnatt


Den här vann jag i 3:e pris 2007

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<