lördag 7 november 2009

Det gick jätte bra att sjunga!

Har varit en grymt rolig dag. Imorse åkte jag till Studio H för att fixa håret. Ebba var där samtidigt så det var kul. Lockade bara håret med trippel tång, men det blir så mycket bättre när någon annan gör det på en. Sminkade mig också på salongen. Blev jätte bra. Sen var det bara att åka direkt till Nässjö för Soundcheck. Kändes riktigt bra med gitarren och allt. Efter soundchecket gick jag och Jonna runt lite och pratade. Vid kl:14.00 började den yngre gruppens tävling där Filippa bl.a var med. Det gick jätte bra för henne. Hon var sist ut av 18 bidrag. Sen var det dags för min åldersgrupp. Ja var trea ut. Det kändes som att det gick riktigt bra. Så det var skönt. Längtar redan till nästa uppträdande. Jag kom inte på "pallplats", men är som sagt riktigt nöjd ändå.

Nu har precis familjen Atterling åkt här ifrån. Det har varit kul det med. Jag och Maja har mest pratat och kollat på film, Another cinderella story och Hannah Montana the Movie. Ni missar väl inte att imorgon är sista dagen att tävla om singeln Welcome to my life med Jonathan Fagerlund och Hannah Montana the Movie. Så anmäl er! Nu ska jag sova. Godnatt!


Jag och Filippa på scen

1 kommentar:

  1. SVAR: Hahaha inte lätt att INTE bli sugen när man ser det där.. ;)

    Okej vad synd..:/ det gick väl bra för mig. Kram

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<