tisdag 13 oktober 2009

Voisepop

God kväll!
Det känns som att det bara blir inlägg på kvällarna, men jag har fullt upp resten av dagarna. Dagen har varit rolig i alla fall. På morgonen var vi på teatern Rockpojken, sen hade vi en No lektion, och sen slutade jag. Slapp 3 lektioner tror jag, men det var bara för att vi hade håltimma, och sen skulle vi i kören sjunga på Vårdcentralen. Så jag och Lillie gick hem och åt pannkakor.

Uppträdandet gick bra med. Vi sjöng Det vackraste, Känn en doft av kärleken, Somewhere over the rainbow och Jag vill ha en egen måne. Jag tror att de gamla uppskattade det. Sen var det övning inför High school night på fredag. Tror det kommer att bli jätte kul. Jag har solo på andra versen på Line of fire. Och den passar bra att sjuna tycker jag. Nu på kvällen var jag på teater, det var också jätte kul. Det känns tråkigt att jag kommer att missa två teaterlektioner, men vi ska åka till Frankrike nästa torsdag, så det blir kul med. Nu ska jag sova. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<