söndag 18 oktober 2009

Vinn Hannah Montana the movie

Tidigare i höstas ordnade jag en tävling där man kunde vinna ett rockset i samband med Hannah Montana the movie. Nu har jag tre ex. av filmen Hannah Montana the Movie, som släpptes på DVD och Blue-ray 9/9. Filmen innehåller både Blue-ray-utgåvan och DVD-utgåvan, så man kan kolla på både. Och för att göra priset ännu större kommer även de tre som vinner vinna varsitt signerat ex. av Jonathan Fagerlunds singel Welcome to my life!

Allt ni behöver göra är att kommenter detta inlägget och säga att ni är med. Jag kommer sen att lotta ut vinnarna, men om ni skriver ett inlägg med en länk till tävlingen kommer jag att ge er en extra "lott". Glöm inte att skriva namn och mail, så att jag kan kontakta dig om du vinner.Tävlingen avslutas om söndagen den 8 november. Lycka till!

Här kommer trailern för filmen

7 kommentarer:

  1. Tack:D Du tar i lite när du sjunger bara;) haha det är ju toppen bra!:D


    JAg är med;)

    SvaraRadera
  2. Jag är med!

    SVAR: Tack sötis :).

    SvaraRadera
  3. jag är med :d
    nu banne mig ska jag vinna :D

    SvaraRadera
  4. Jag gillar din blogg och jag vill vara med :). Ha det så bra i Frankrike och hälsa familjen :D
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. SvaR: ja men jag vill så gärna se den filmen :D:D

    SvaraRadera
  6. Jag är med och tävlar!

    Sara Larsson

    SvaraRadera
  7. JAG E MED!!!
    SNYGG VIDEO DU SJUNGER BRA!
    kram VELWET ERIKSSON

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<