torsdag 1 oktober 2009

Spinnet

Idag har jag, Sofia och Lillie suttit på Spinnet och stickat från kl:12.00 -15.00. Det är konstvecka där nu. Massa olika konstnärer ställer ut allt från tavlor till smycken. Väldigt mycket fint. Vi var där eftersom Hagabodaskolan har en utställning med bilder som vi elever har gjort. Jag har tre bilder där. Min Marilyn Monroe, en collae bild och ett slags självpoträtt. Det var så kul, för nästan alla som var där kommenterade min Marilyn Monroe bild och hur cool de tyckte att den var. Så det var kul att höra. Jag fick hela tiden frågan "Hur orkar du", och ärlig talat förstår jag det knappt själv. Men riktigt nöjd är jag. I alla fall satt vi där och stickade, jag vet inte riktigt varför, men min lärare frågade om jag ville. Antar att det var för stämningens skull. Det enda som var lite tråkigt var att det var otroligt kallt, så jag har gått med myskläder nu här hemma och värmt mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<