lördag 17 oktober 2009

High school night

Går dagen var verkligen jätte rolig. Först vi 15.20- ca 17.00 var det massa rep med dansen och kören. Sen gick jag ner till salongen för att äta, och där gjordes alla modeller i ordning. Rebecca hel blonderade sig, och det blev så snyggt! Sen vi kl:18.00 gick jag till Sporthallen. I början gick jag mest runt med folket och kollade lite. Sen var det dags att dansa, det gick jätte bra faktiskt, och det är så kul att få höra att man var bra som alla sa efterråt. Sen passade jag och Isa på att testa den mekaniska tjuren. Jag hade svårt att komma upp på den, med klarade faktiskt att sitta kvar ett litet tag.

Det fanns väldit mycket att göra jag testade då att åka den mekaniska tjuren, sen körde jag sumobrottning mot Ebba, och jag vann! Körde även motsatsen mot bungyjump när man sitter fast i en lina och sen springer så fort man kan framåt, så drar linan en tillbaka, det var as kul. Och sen testade jag även en sak, vet ej vad det heter, när man står på en på en slags pall och ska få av den andra från den andra "pallen" med hjälp av en avlång "kudde". Känner att jag är så grymt bra på att formulera mig. Men det var i alla fall en jätte rolig kväll. Sången gick också jätte bra. Så en riktigt lyckad kväll.


Hår visning


Min danslärare dansede bollywood dans

Sumo-brottning

3 kommentarer:

>> Kommentera inlägget <<