fredag 16 oktober 2009

Hålla i lektion och massa övning

God morgon!
Är så skönt att ha sovmorgon. Eller ja, idag gick jag upp vid 07.00 ändå, men så har jag mera tid att göra mig i ordning på morgonen. Nu ska jag ta och sätta igån seterra och öva på europashuvudstäder som vi har i läxa tills idag. Hela dagen är verkligen fullbokad. Sista lektionen ska jag och Tilda hålla i då, och sen efterskolan måste jag äta något, skynda mig till sporthallen där vi ska öva med kören, direkt efter att vi övat, ska vi ha ljussettning med dansen, sen måste jag äta något igen och sen börjar High School Night. Det kommer nog bli en jätte mysig kväll, men kanske lite stressig. Men har mycket tid till att vara med kompisar med, ska se om jag vågar testa en sån där mekanisk tjur, och sen ska vi brotta sumobrottning. S ser fram emot kvällen. Här kommmer två bilder som Tilda togn igår


Har börjat använda trippeltång, blir så fina "lockar"

2 kommentarer:

  1. Gud vilka söta smilgropar du har :)

    SvaraRadera
  2. vilken trippeltång använder du :)?

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<