lördag 3 oktober 2009

Frisyrvisning i Växjö

Godkväll!
Idag har varit en jätte rolig dag. Jag hängde med mamma, farmor och Linda till en frisyr visning i Växjö. Först gick vi på två föreläsningar. Den första var om hälsa och var riktigt interesant. Jag lärde mig faktikst en hel del och fick en massa bra tips, t.ex på hur man får bättre hållning. Den andra var om den nya kassapparatslagen. Den kan jag säga var inte lika interesant. Jag ser verkligen ingen mening med att lära mig om den. Så det var ganska långtråkigt. Men som tur var sparade vi det bästa till sist. Visningarna.

Den första visningen var Lanza. Den var mycket inspererad av Japansk stil. Jätte coola frisyrer. Jag gillar verkligen att kolla på visningar. Den andra var Hårologi. Den var också bra, men det roligaste av allt var att Felix som en kompis från ett läger var modell. Vi har inte träffats sen i sommras och hur stor chans är det att man är på samma ställa i Växjö samma tid och dag utan att man vetat någonting om det innan? Det var verkligen kul, och lite coolt.

Tredje visningen var L'oreal det var helt klart den coolaste, tyvärr missade jag ganska mycket på den eftersom den började innan Hårologis visning var slut. Men där hade verkligen alla modeller coola frisyrer, sminkning och kläder. Så det har varit jätte kul idag. Hoppas på att få hänga med nästa visning med.

Lägger förmodligen upp fler bilder imorgon..

1 kommentar:

>> Kommentera inlägget <<