tisdag 29 september 2009

Teater

Jag tror nog att jag har världsrekordet av aktiviteter på kulturskolan. Har 6 olika aktiviteter på 5 dagar. I alla fall började jag på en ny idag, nämligen teater. Det var riktigt kul. Tror att det kan bli en kanon termin. Jag har velat börja på teater jätte länge, men de grupper jag anmält mig till har aldrig blivit av. Gick på teater när jag var 8 eller 9 år på kulturama preparandum, men det lades ner. Så blev så glad när de startade en ny grupp här i Habo. Och det känns som att vi är en lagom stor grupp, eller några fler skulle nog kunna vara med, men ändå lagom. Så det känns jätte bra.

Idag fick vi var i en liten hall inne på Malmgården, men nästa vecka ska vi vara i ensamble salen på kulturskolan, så då blir det större plats. Vi körde flera dramaövningar idag, eller lekar ska man nog kalla det. Den roligaste var helt klart Frys. Ser fram emot nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<