torsdag 24 september 2009

Skoljogg = bra resultat!

Nu är är jag helt anfådd. Kom nýligen hem efter att ha sprungit skoljoggen, 7,8km! Blev faktikst ganska nöjd med min tid. Jag hade satt in 5 taylor Swift låtar tre gången på en spellista på mobilen som jag sprang till. Där det tog 1 timma att spela igenom hela. Mitt mål var att springa på ca 48 minuter, då har låtarna spelats två gånger, men sprang på 50,44. Fast blev som sagt nöjd. Men jag kan inte fatta hur Filippa (min lilla syster) lyckades springa på 44minuter! En applåd för henne. Fast hon har alltid varit snabbare än mig. Hade tänkt hänga på henne idag, men så tappade jag min mobil och var tvungen att ta upp den, och då hade hon hunnit springa ifrån mig. Men nästa år ska jag ta henne, haha, om inte hon blir snabbare. Nu ska jag sticka på konfa. Hoppas att det inte är någon fysisk aktivitet eller liknande. Det kommer jag inte orka, kommer nog somna tidigt ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<