torsdag 10 september 2009

Marilyn Monroe

Nu äntligen är den klar, eller ja nu satte vi upp den. Jag har hållt på med en tavla på bilden och tagit hem den under sommaren för att göra klart den, men den blev inte klar förrens i måndags. Men bättre sent en aldrig. Jag blev i alla fall jätte nöjd med den, efter att ha suttit och klippt ut och klistrat fast varenda liten "Marilyn Monroe bit". Men det var värt det. Nu sitter den i alla fall på vår vägg i hallen. Och sen i Oktober ska den sitta på utställningen på spinnet. Skolan ska ha en utställning där.

7 kommentarer:

  1. Den blev HUR SNYGG SOM HELST!!! :D

    SvaraRadera
  2. Den är verkligen jättefin :D

    SvaraRadera
  3. Jätte fiin!:D ÅÅ kul att du läser den;) Kommer upp lite länkningar på bloggen senare:D KRAM

    SvaraRadera
  4. BTW! Fin header:D Antar att tilda har fotat den?;P På tal om header så är det jag som har fotat och designat linns blogg;) (såg att du kommenterat!:P)

    SvaraRadera
  5. Tack! Tilda som har gjort headern på min som du kanske sett i dina kommentarer här ;) Dock så är jag sugen på en ny :D

    SvaraRadera
  6. Ååå vad kul;) aa det gör vi!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<