fredag 11 september 2009

Hajk ikväll

Håller på att packa. Ska åka iväg på hajk med kompisarna och Tonår. Kommer nog bli jätte kul, men har alltid lika svårt att bestämma vad man ska ta med sig, även när man bara är borta i en natt. Borde nog bli bättre på det. Men blir i alla fall en full späckad helg. Ikväll åker jag som sagt iväg på Hajk. Sen imorgon ska jag och Tilda in till stan (om vi orkar), och sen ska jag sova hos farmor och farfar, och på söndag ska vi fira farmor. Och sen blir det att öva med dem som ska uppträda på barnens lördag här i habo, så det är fullt upp. Jag har insett att jag nästan har mera att göra på helgerna än på vardagarna. Men det är kul.

3 kommentarer:

  1. sv: ja det kan jag göra! ska ju till gbg på fredag så ska leta då :) wiiiie

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<