söndag 20 september 2009

Gudstjänst och Lag-UDM

Är väldigt trött just nu, och ska snart gå och lägga mig. Dagen har varit mysig. Först var jag, Tilda, Mathilda och Frida på gudtjänst med konfirmationen. Lite segt, fast ändå okej. Sen stack jag och Tilda upp till Värnamo för att kolla på Lag-UDM. Vårt lag gick inte vidare till finalen, men vi var uppe och kollade på killarna, och de yngre tjejerna. Det gick faktikst riktigt bra för dem. Killarna kom i alla fall 2:a. Så grattis till dem. Sen passade Tilda på att ta lite kort på mig och Elin. Ett ser ni här nedanför.Imorgon har jag studiedag, och då ska jag åka upp till Göteborg och åka med båten Elida med konfirmationen. Det kommer nog bli riktigt mysigt. Ha en skön kväll!
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<