lördag 12 september 2009

En trött Fanny

God kväll!
Är grymt trött nu. Kanske inte så konstigt, blev ändå ganska sent igår kväll på hajken, men det var kul. Har i alla fall varit seg idag. Har bara latat mig och kollat på film och tv. Det blev inget stan med Tilda heller, jag var som sagt alldeles för trött för det, så det blir nästa helg istället. Hajken var som sagt kul, igår kväll satt vi mest vid elden och pratade och grillade, men vi har även paddlat kanot, vilket var jätte härligt. Och imorse körde vi en variant av flagg leken, och paddlade kanot då med. Sen när jag kom hem, duscha, och sden sätta sig på tåget till Taberg. Jag, Filippa och Sixten ska sova hos farmor och farfar inatt, lite mysigt. Så därför har jag inte kunnat lägga in bilderna från hajken, men det kanske kommer om jag kommer ihåg imorgon. Men nu ska jag sova, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<