tisdag 22 september 2009

Dags att sova?

God kväll!
Idag har varit en stressig dag. Först hade vi dubbelpass på idrotten imorse. Orientering. Jag tycker inte att det är överdrivet kul,men inte tråkigt heller. Det enda som var tråkigt var att jag hakade upp mig på en kontroll som gjorde att jag inte hann med så många som jag skulle kunnat hinna. Efter skolan åkte vi vidare med kulturskolan in till stan för att se på dansföreställningen Noir, som handlade om den mörka sidan, mardrömmar och liknande. Den var i alla fall bra, lite mysko mysik bara, och man kunde inte riktigt fatta vad som menades med allt. Men mycket förstod man fast att det bara var dans. Den var i alla fall helt värd att se. Men nu ska jag lägga mig och läsa, och ska faktiskt sova tidigt idag. Är så trött sen båtresan igår med Elida. Kanske kommer lite bilder där ifrån imorgon, men orkar inte nu. Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<