onsdag 19 augusti 2009

Värnamo Artisten

God kväll!
Kom precis hem från Värnamo, där jag varit och tävlat idag. Jätte kul. Jag sjöng och spelade fiol till Fairytale. Det gick ändå ganska bra bättre än jag hoppats på. Och fiol spelat lät inte falskt. Det var nog det jag varit mest nervös för. Jag blev tyvärr inte de en av de två finalisterna som kunde vinna. Men jag är nöjd ändå. Sanna Johansson vann. Och jag kan verkligen förstå det, hon var helt klart bäst. Jag gillade att juryn gav kritik. Även om det kanske inte låter så roligt, är det är alltid kul att få höra bra saker om ens framträdande, men även att höra vad man behöver bättre på. Man kan ju som sagt alltid bli bättre. Det var i alla fall en väldigt mysig tävling. Och Grattis Sanna till Vinsten.

Nu måste jag sova, är ju skola imorgon igen..


Nina Spelade och sjöng Hurtful

Nina och Jag

Sanna och jag



Jag sjöng fairytal,
skinn(fake)klänning från Brooker, lila strumpbyxor H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<