måndag 10 augusti 2009

Trött...

Är så trött nu. Vet inte riktigt varför, kan ju inte fortfarande vara trött sen förra lördagen eller. Det kanske är det jag är. Ska i alla fall gå och lägga mig snart. Imorgon har jag ställt klockan så att jag kan gå upp och öva inför den 19 Augusti, då jag ska till Värnamo finalen i Värnamo artisten. Ska bli kul, men måste öva on ett riktigt bra framträdande, så det får bli på morgonarna nu framåt.

Innan idag va jag med Olivia. Det tog nog ca 2 timmar innan vi bestämde oss för att vi skulle spela lite gitarr. Och det är nästan det enda vi har gjort idag. Fast det har varit riktigt kul. Man lär sig faktiskt mer av att spela tillsammans, än när man spelar ensam. Nu har jag och Filippa kollat på tv och ätit kakaor, haha. Imorgon blir det att åka till stan med Mamma och Lill F. Ska bli kul. Har inte shoppat på längen nu. Så ser fram emot det.
Godnatt!


2 kommentarer:

>> Kommentera inlägget <<