söndag 9 augusti 2009

Tävling

Tänkte dra igång en ny tävling igen. Denna gången lottar jag ut ett balsamet Serious Conditioner från Tigi S Factor på 150ml. Serious Conditioner innehåller solrosolja och luktar jätte gott. Läs mer om balsamet här.

För att vara med och tävla ska du kommentera inlägget här, Glöm inte att skriva din blogg/mail så att jag kan kontakta dig om du vunnit. Jag drar lott om vem som vinner, och om du skriver ett inlägg på din blogg om tävlingen med en länk ger jag dig "två lotter", alltså lägger i ditt namn två gånger. Glöm bara inte att länka till inlägget i kommentaren i sånna fall. Tävlingen avslutas söndagen den 23 Augusti.

Lycka till!

19 kommentarer:

  1. Hej hej, jag vill gärna vara med och vinna :)

    SvaraRadera
  2. sv; gött det :) jodå, min dag har varit bra ^^

    SvaraRadera
  3. & jag vill vinna, huhu ;)

    annalindgren_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. svar: haha, när man vinner ja (A) :D

    SvaraRadera
  5. Sv: Ja det är riktigt roligt att åka till Tyskland! Har varit där 11 gånger så jag ser det som mitt andra hem :) Har du varit där? Har föresten skrivit ett nytt inlägg nu, med en länk till tävlingen, http://delstaten.blogg.se/2009/august/sonntag.html#comment

    Ha det bra! :)

    SvaraRadera
  6. taack så mkt =))) allt bra ?

    SvaraRadera
  7. sv; hehe, jaa, visst är dom! vilka tycker du är snyggast då? :D

    SvaraRadera
  8. JAg är med och tävlar! Har även skrivit ett inlägg i min blogg.

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Mathilda :D:D
    Nu ska jag vinna :)

    SvaraRadera
  10. Svar: TAACK :D
    Alla säger det xD

    SvaraRadera
  11. jag vill va med & tävla :D alva_96_@hotmail.com
    saknar dig, alva regnell som va med på carrocamp (:<3

    SvaraRadera
  12. Jag saknar dig med Alva, Kul att du är med och tävlar :)<3

    SvaraRadera
  13. jag är med och tävlar! :D haha

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<