torsdag 6 augusti 2009

Sol idag med!

God morgon!
Vad glad jag blir när jag vaknar och det är lika mycket sol ute idag som igår! Idag hade jag och Isa tänkt att åka in till stan och äta på något café, men eftersom det är så fint väder ute får vi väl se om vi kanske hittar på något annat. Det är ju mysigt att gå på café, men om det är soligt ute vill man kanske hellre vara ute i solen, haha. Så får väl se om vi planerar om lite. Kanske blir att åka och bada & Sola istället. Vi får väl se. Tänkte ta och ringa henne snart i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Svar: Ja visst är det. :D

    SvaraRadera
  2. sv: Ja, de är hysteriskt roliga. Vilken fin blogg du har!

    Jag är med i en tävling om vackans blogg på http://josefsssson.blogg.se. Jag skulle bli jätteglad om du ville gå in och rösta på mig. Jag är blogg nummer tio. Tävlingen pågår till midnatt på söndag, och alla som röstar på mig får en länknig på måndag.

    Kram!!!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<