söndag 16 augusti 2009

Snygga naglar?

Nu har jag och Tilda fixat naglarna, haha, vi gjorde dem inte så seriöst idag, utan tänkte bara göra något galet. Jag plockade fram alla nagelack jag hade, men det slutade med att jag använde ett lila, ett silver och ett glittrigt + nagel stenar. De blev grymt snygga *host*, haha. Tilda körde på halva nageln rosa och halva svart och sen ett glitterlack över. Det blev faktiskt snyggt tycker jag. Och ju mer jag kollar på mina naglarna desto mer nöjd blir jag. Fast kan väl inte påstå att det är de snyggaste naglarna jag sett. Sen har vi sjungit singstar med, Disney & Svenska hits. Och på Disney lyckades jag faktiskt vinna över Tilda, det var nog första gången ever. Nu är det dags för mig att gå ner och öva onsdag. Då ska jag till Värnamo och tävla. Eller så kanske jag går och lägger mig, det är ju skola på onsdag, och jag måste vända tillbaka på dygnet.


Lite naglack


Tildas naglar


Och mina...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<