fredag 7 augusti 2009

Fixat kalendern

Har suttit hela eftermiddagen och fixat med min kalender. Jag köpte en i Frankrike som man skulle göra en egen framsida till, och eftersom jag älskar scrapbooking tyckte jag att det passade bra. Hade hur många ideer som helst, så testade ganska mycket. Men till slut blev det en rosa bakgrunde med blå mönster i, en bild från Hjortsberga lägret, ett sidenband att veta vilka dag det är och mina initialer, FH. På baksidan gjorde jag inget, utan hade tänkt ha skolschemat där, hittar aldrig mitt schema annars. Blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet. Nu har jag hjälpt Sixten att göra en "låtsas kalender", eftersom han absolut skulle ha en med när jag hade en.

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, det är huuur härligt som helst. Man vill nästan inte att dagen ska ta slut!

    Hur har du haft det i sommar annars då? (:

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<