fredag 14 augusti 2009

My Camp Rock

Nu har jag precis sett My camp rock på Disney Channel. En talang tävling där 6 ungdomar från Norge, Danmark & Sverige är med. Första avsnittet var idag och sen kommer det att vara ett nytt avsnitt varje i 6 veckor framåt tror jag. Jätte kul att se, verkligen, fast samtidigt vill jag så gärna vara med när jag ändå var så nära att komma med. Men alla är verkligen jätte duktiga, så förstår att det måste varit svårt att välja ut vilka som skulle vara med. Själv var jag nere för ca en månad sen och kollade på Final Jam. Det var kul i början när man fick se kort på alla 45 finalisterna och veta att man var en av dem. Och kul att Emma som jag pratade med på Auditon, att hennes auditionsvideo kom med. I alla fall ska det bli kul att se vem som vinner. Nu ska jag iväg till vätterfesten i Jönköping.


från inspelningen av Final Jam

4 kommentarer:

  1. Vad fin du är på bilderna! :)

    SvaraRadera
  2. jag var med i ett avsnitt ;) vi var på kollo då och blev inbjudna till deras inspelning :D
    fett kul! fast super varmt det tog 2 timmar hela inspelningen+ att jag satt i jeans:/

    SvaraRadera
  3. jag skulle så gärna vilja vara med i my camp rock det låter så skoj att testa och sjunnga

    SvaraRadera
  4. omg! jag var med på kollo då! på barnens ö. det var jävligt kul fast en jobbig jävla kärring ville filma om hela tiden! :/

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<