tisdag 11 augusti 2009

Mulet väder

Jag kanske är knäpp, men det känns faktiskt skönt att det är lite mulet. Jag har saknat det på något vis, fast ändå hade det varit skönt att ha lite sol. Men mulet väder är bra shopping väder. Direkt efter lunch ska jag, mamma och Filippa till stan och shoppa. Riktigt mysigt. Och det är så mycket som jag vill ha nu. Älskar höst modet. Verkligen min stil och smak. Så ska bli kul att kolla på nya saker.

Nu på morgonen har jag hunnit med en hel del saker. Övat, städat rummet, städat toan och kollat på H2O just add water. Jag älskar den serien. Den är så härlig. Kollar på den på Surf the channel. Blir så irriterad att de nyaste avsnitten aldrig går på tv, så får kolla på dem på datorn istället

5 kommentarer:

  1. Hej! Skule du kunna vara med i en finast header tävling!? Gå in och anmäl dig på www.guitargirl.blogg.se!!

    Tack!

    SvaraRadera
  2. TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Kul att du är med i tävlingen! Tipsa gärna andra!

    Lycka till!
    // Tuva

    SvaraRadera
  4. Var gärna med i min tävling! på: www.mimmiscarmen.blogg.se!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Tycker också det är synd.. för rachelle är ju så gryyyyyymt bra.. hon är ju verkligen "min" Victoria!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<