tisdag 25 augusti 2009

Läs beroende?

Är helt uppslukad av min bok nu. Eller har varit det hela eftermiddagen. Vi läser Hur kär får man bli i svenskan, och den är verkligen jätte bra. Alla Katarina von Bredow böcker är verkligen det. I alla fall började vi med den idag, men jag har sträcktläst hela eftermiddagen, så den är nog utläst ikväll. Senast imorgon. Har avbrutit läsandet två gånger sen jag kom hem. När jag skulle äta, och nu när jag bloggar.

Idag hade vi även skolfoto. Jag tror att det blev ganska bra i alla fall. Den lilla skymten jag såg av en porträtten så bra ut, och klass fotona kändes bra. Framför allt den sista bilden som togs, så hoppas att det blir den. Imorgon är det sov morgon. Det är nice. Och sen har vi bara tre lektioner. Jag tror nog att onsdagar kommer att bli min favorit dag i skolan i alla fall. Med tanke på att ämnena är Sv/So, hemkunskap och musik. Det är en perfekt da enligt mig. Men nu ska jag fortsätta läsa.

Godnatt.

2 kommentarer:

  1. Den boken är underbar! Har läst alla Katarina Von Bredows's böcker, i think, och jag älskade allihopa! :) Läs dom!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vill du vara med i en tävling på min blogg? Om inte, tipsa gärna andra då!

    Kram Tuva

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<