söndag 9 augusti 2009

Kladdkaka

Mmmm, jag har precis bakat kladdkaka, och det luktar chocklad i hela huset nu. Det var verkligen länge sen jag åt kladdkaka sist, har inte gjort det på hela sommaren. Och i dag blev jag väldigt sugen på det så fick baka en. Erkänn att ibland när man bakar funderar man på att skita i att sätta in den i ugnen och bara äta smeten, den är ju nästan godare än själva "kakan". Haha.

Innan idag var hela familjen på Attarps badet och badade lite. Väldigt skönt, eftersom att det varit så varmt de senaste dagarna nu. Får se vad jag ska göra ikväll, kanske kolla på någon bra film. Går det något bra på tv? Men tror jag att kladdkakan har svalnat, så ska gå och fika.

4 kommentarer:

  1. Hej,ok,det skulle jag oxå vilja va:DAaa^^

    SvaraRadera
  2. jaah ahah fake :D
    (detta är ny blogg!
    den andra kan ja nt komma in på någon har typ kommit på lösen å adress :/

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt det verkar va köket :)

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin blogg! :) ..Och superfint namn!! Mm, vad mumsigt med kladdkaka! ;) Ha en trevliug kväll!
    Kram

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<