tisdag 18 augusti 2009

Inget växjö idag

God morgon!
Har varit nere och lämnat Sixten på dagis nu. Passade bra eftersom jag behöver gå upp tidigare än vanligt, imorgon är det ju skola och då blir det upp ännu tidigare. Jag skulle egentligen ner till Växjö idag och träffa min kompisar från Hjortsberga lägret. Saknar dem otroligt mycket, men sen blev det nästan ingen som kunde, så det får bli någon helg framåt. Vill verkligen träffa er snart. Så nu blir det ändrade planer. Tänkte spela lite gitarr, har fått igång så att jag kan använda förstärkaren! Och sen städa och fixa lite saker inför skolan. Så kommer nog ha fullt upp ändå. Och sen imorgon efter skolan ska jag till Värnamo och tävla, så måste öva inför det med. Så det kanske var lika bra att det inte gick åka ner idag.


Dessa personer (de med pilar) var det tänkt jag skulle träffa från början, saknar er!

2 kommentarer:

>> Kommentera inlägget <<