söndag 2 augusti 2009

HB i mitt hjärta...

Så var man hemma igen. Är väldigt trött nu. Jag skulle nog kunna gå och sova meddetsamma. Men har bara sovit ca.2 timmar i natt med, eller imorse ska man nog säga. Så ikväll ska jag nog (om jag inte piggnar till) lägga mig tidigt. Det är så läskigt hur fort tiden går när man har roligt. Det känns ungefär som att jag har varit borta en dag, men jag har varit där sen i onsdags. Det var i alla fall väldigt jobbigt att säga hejdå till alla innan jag åkte. Jag vet hur många gånger jag kramade alla. Det är konstigt att man kan bli så bra kompisar med varandra på fem dagar. Men det är kul, så nu har vi bestämt att alla ska komma hem till mig eller till någon av dem snart, så att vi kan träffas igen.

Konserten gick riktigt bra idag. Men däremot var vi lite stressade imorse när vi skulle städa och göra i ordning oss. När vi gjort i ordning oss fick vi veta att vi hade ca: 8min att städa och damsuga rummet, men vi hann faktiskt. Jag längtar redan till nästa år nu, det gör man i och för sig alltid precis efter och sen precis innan man ska iväg. Men nästa år så ska vi förmodligen åka upp till Stockholm helgen efter lägret och representera Småland i 100-års firandet av Zornmärket. Det kommer nog att bli jätte kul tror jag. Förresten upptäckte nyss att jag glömt kvar två par skor på Hjortsberga gården, så får se hur jag ska få hem dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<