lördag 29 augusti 2009

Göteborg

Nu har jag kommit hem från Göteborg. Har varit en underbar dag med mina friidrotts kompisar. massa shopping och kollat på Finnkampen. Matilda var så grym. Vann undomsspjutet och pers:ade med 3m! Ett stort grattis till henne. Det är ganska coolt att en från Habo Friidrott kom så bra till!

Hittade faktiskt en hel del på stan med. En hel outfit på ginatricot. Ett par Latex leggins, en jeans väst och ett linne med leopardmönster i rött. Skit snyggt. Köpte även undekläder på H&M. Fick även ett prov ex. av Avril Lavings parfym. Den luktade jätte gott. Så det var verkligen en lyckad dag. Ända missen var att inte äta på 8timmar. Blev lite smått stirrig på kvällen sen när jag inte fått mat. Vi åt Lunch vid 13 när vi kollade på Matilda, och kvällsmat vid 21.00 på McDonalds i borås.

Det är lite konstigt, att ju mer man shoppar, desto mer vill man shoppa. Jag känner att jag skulle kunna åka in till stan imorgon och shoppa igen. Det är som godis på något sätt, ju mer du äter, ju mer vill du ha. Ju mer du köper, ju mer vill du ha. Men imorgon blir det inget shoppande. Då kommer Emelie och Sophie hit och vi ska gå igenom vårat program inför barnens lördag här i Habo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<