onsdag 12 augusti 2009

En vecka till skolan . . . och ärligt talat ska det bli kul!

En vecka kvar till skolan börjar nu. Tiden har gått så himla fort. Men ärligt talat längtar jag efter skolan nu. Att träffa alla, jag har varit iväg så mycket nu i sommar, så har knappt hunnit träffa någon. Och nu börjar 8:an, det känns som att skolan börjar på riktigt. Med betyg och allt. Ska bli kul att de hur den nya klassen kommer att fungera. Vår A-klass splittrades eftersom det dras in på lärar resurser så delades alla elever upp i de andra klasserna, så 5 nya personer kommer till vår klass. Så det kommer att bli ganska mycket trängre i klassrummen känns det som.

Jag har alltid gillat skolan, det här är nästan på första sommarlovet som jag inte längtat tillbaka till skolan dagen efter skolavslutningen. Det ända jag inte gillade var att den började så tidigt. Och jag tycker fortfarande att skolan kunde börja vid 09.30, men tycker ändå att det är kul.


Bilden är från J-Nytt och strejken på vår skola i höstas
Läs mer om den här!

1 kommentar:

  1. inte skolaaaaaaa! :'( Köpte du något på stan? :)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<