lördag 8 augusti 2009

Disney Singstar

Disney Singstar hela kvällen nu. Näe, inte direkt, men den senaste timmen har det i alla fall stått på nere i källaren. Familjen Berg har varit här, så jag, Filippa, Lisa och Eric har sjungit massa ikväll. Det har varit riktigt kul. Men alla låtar går så överdrivet högt, och om man sänker dem en oktav blir de för låga, Haha, så det kan låta riktigt kul när man hoppar bland båda oktaverna.

Jag tröttnade lite på singstar ett tag, jag vet inte riktigt varför, men det bara blev så. Men det känns inte som att jag kommer kunna tröttna på Disney singstar, och nu vill jag köpa sing it med, men alla låtar från Camp rock, Hannah Montana och Aly & AJ. Det låter as kul tycker jag, eftersom att det är de låtarna jag lyssnar på i vanliga fall. Så det ska jag nog önska mig i Julklapp. Haha, jag vet att det är långt dit, men jag har inte råd att köpa det själv, eftersom jag hellre köper kläder.

1 kommentar:

  1. jag var ju kung på singstar*host *host *blink *blink(://eric

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<