måndag 31 augusti 2009

Denna veckan

Skola
Skolan har bara varit i en och en halv vecka, men ändå är allt i full gång. Nu imorgon åker vi till Lysekil på biologi resa. Vi ska gå på havets hus, och så något mer. Så det blir en hel dag. Vi åker redan kl 07.00 imorgon.

Hälsa
Har precis kommit igång med friidrotten efter sommaren. Har varit iväg så mycket att när jag varit hemma har ja varit så trött att det inte blivit någon träning.

Övrigt
På onsdag åker jag upp till Stockholm för att gå på Make up stores stora visning på bern. Jag vann blijetter på blondinbellas blogg ju, så det ska bli jätte kul. Sen är det kräftskiva i helgen, och min kusin döps med. Samma dag, så får se hur jag ska hinna med allt.

1 kommentar:

  1. Hej Fanny,

    jag gillar din blogg och har en förfrågan. Finns det en mail jag kan nå dig på?

    Vänligen,
    Anna
    anna@prontocommunication.se

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<