söndag 19 juli 2009

Twilight och stranden

Är trött nu. Vi har varit på stranden nästan hela eftermiddagen. Vattnet var faktiskt helt okej varmt, och det hade den coolaste turkosa färg jag sett i verkligheten. Jag och Tilda låg mest och solade, och jag passade på att läsa lite i New Moon. Andra boken i Twilight serien. Vi har blivivt lite twilight, jag tror att man kalla det beroende. Vi läser hela tiden. Tilda läser ettan och jag tvåan. Och idag hyrde vi även filmen från Tv. Tilda hade inte sett den än och ville se den. Själv har jag sett den ett antal gånger. Jag har tappat räkningen. Men nu ska jag fortsätta läsa lite innan jag ska somna (om jag orkar). Mina ögon faller ihop mer och mer, men jag vill så gärna veta vad som ska hända. Det blir alltid så när jag väl kommit in i en bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<