måndag 20 juli 2009

Shopping

God kväll!
Nu ska jag och Tilda snart kolla på Twilight (igen). Vi hyrde ju den på tv:n igår, och man fick ha den 48 timmar. Idag har jag ätit godis med. Yuummmiee! M&M och ett par jordgubbsgodisar. Båda två är jätte goda. Jag har godis förbud detta året, men får äta 11 dagar på hela året, så idag fick det bli en sånn dag. Och det har varit riktigt gott.

Imorse åkte vi iväg för att åka till ett H&m som Efwa hade sett från motorvägen, så vi satte på Navigatorn och åkte mot ett köpcentrum, som Efwa trodde att det kunde vara. Vi skulle vara framme vid 20 över 1, men det var inte det köpcentrummet, och inte nästa heller, och inte det efter det heller, så det slutade med att vi var framme vid kl.15.00 vid H&M:et. Fast jag hittade ett linne med Madonna på på H&M och en kofta på Bershka. Egentligen ville jag köpt en jeans klänning på H&M, och en jeans väst på Bershka, och ångrar att jag inte gjorde det nu. Kläningen tror jag finns hemma, och ska kolla om man kanske kan få tag på den på ett annat sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<