lördag 25 juli 2009

Öva,öva & öva

Kom precis hem efter att ha varit och badat på Attarpsbadet i Bankeryd. Blev ett snabb-doppp eftersom de stängde en halvtimma efter att vi kom. Men vi hade i alla fall riktigt kul. Plus att jag äntligen fick chansen att testa mina nya badshorts, eftersom jag glömde att ta med mig dem till Frankrike som jag köpte dem till. Men,men de gick lika bra att använda i Sverige, haha. Snart ska vi äta grillat. Jag är så grymt hungrig, så det ska bli gott. Senare ikväll blir det väl att kolla på TV. Och sen måste jag och Filippa öva. På onsdag ska vi till Fagerhult och sjunga, och sen den 19 Augusti ska jag till Värnamo och sjunga. Så borde öva inför det med. Oj vad inbokad kvällen blev nu, haha, bäst att sätta fart. Är det någon som vet om det går något bra på TV ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<