fredag 3 juli 2009

My Camp Rock

God Kväll!
Det har varit en jätte rolig dag. Inspelningen var jätte rolig, och alla som var med var verkligen superduktiga. Allas framträdanden var jätte bra. Och det var så himla kul, och vi hade sån tur med vädret. Det var nästan för varmt, så man var sugen på att hoppa i sjön som låg precis bakom scenen. Till och med alla omtagningar var kul, fast jag vet inte hur många gånger vi fick klappa händerna. När allt var slut var de helt röda. Det var jätte kul att se alla, samtidigt önskar man ju att det var en själv som varit på scenen, fast min tur kommer.

Efter själva inspelningen gick jag och pratade Teresa Perelli, hon var sångcoach på lägret, och sen pratade jag även med Marie Serneholt, som hade medverkat under hela veckan, och suttit i juryn. Det ska bli så kul att se programmet nu i höst, får se om jag ser mig själv. Den 14 Augusti ska första programmet sändas på Disney Channel.


Body från Ginatricot, Kjol från H&M, Skor från Scorett

Jag & Marie


Jag & Teresa

4 kommentarer:

  1. Hei :)
    Var du der, så kult!
    Jeg var finalist ;)
    Jeg så video av deg på disneychannel.tv! :)
    Utrolig kul video & du er kjempeflink til å synge! :]

    GOD SOMMER

    Sommerhilsen fra Leanda! <3

    SvaraRadera
  2. Åh Leanda, Du var jätte duktig. Too Cool är min favorit låt i filmen. Hoppas att det går bra för dig. Du är också jätte bra på att sjunga. Lycka till, ska bli kul att se programmet i höst :)<3

    SvaraRadera
  3. Hej Fanny ;)
    Åh, tusen takk! :)
    Too Cool liker jeg også :)
    Du er også kjempeflink til å synge!
    Jeg gleder meg til programmet,
    men det blir litt rart å se seg selv!

    Unnskyld for sent svar, har vært på rideleir!

    Klemmer fra Leanda :) <3

    SvaraRadera
  4. en fråga...va du med i mycamprock
    jag hänger ej med i svängarna:P
    mejla till aileenalami@hotmail.com

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<