söndag 5 juli 2009

Ice Age 3- Det våras för dinosaurier

Vilken mysig kväll! Först var vi ute och hälsade på min nyfödda kusin, Lowe. Han var så söt, fast det är ju alla bebisar. Han fick en body, en kofta och en linne body får man nog kalla det. Den var sött i alla fall med tiger på. Sixten och Lowes storebror, Elton hade nästan likadana kläder på sig. Det var bara färgen som skilde. Så det såg så roligt ut när de sprang runt.
Efterråt åkte vi direkt till bion, för att se på Ice Age 3- Det våras för Dinosaurier. Det var helt klart den bästa Ice Age filmen. Jag tror att jag skrattade hela filmen tror jag. Fast den som var gladast för att se den var Sixten. Han har tjatat om Ice Age 3 innan man ens visste att den skulle komma. Så jag rekommenderar att se den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<