onsdag 29 juli 2009

Läger, sjunga och Astrid Lindgrens värld, jag tror inte att jag missat något...

God morgon!
Idag är det en fullspäckad dag som väntar. Kl:19.00 ikväll ska jag och Filppa sjunga i Fagerhult utanför Virserum. Blame it on the Boogie blir det idag. Det är en talang tävling där 1 framträdande får vidare från alla 4 uttagningar. Så vi hoppas på att gå vidare, fast alla är så duktiga att det aldrig kan vara säkert vem som går vidare. Innan talangtävlingen ska vi åka till Astrid Lindgrens värld, eftersom det ligger på vägen. Sixten har aldrig varit där, och jag har inte varit där sen jag var 4år! Det är 10 år sedan. Men det ska bli mysigt.

Efter att vi sjungit ska jag sen åka vidare till Hjortsberga, för att gå på låtspelarlägret för 5:e året i rad nu. Det kommer nog bli kul med, eller det har det varit alla andra år. Men nu har nästan alla jag var med de första åren slutat, men det är många som jag känner som ska vara där ändå. Det ska bli riktigt kul. Det känns bara lite synd att jag missar första dagen (det börjar vid kl.12.00 idag, men jag ju ska sjunga så jag kan inte komma då). Eftersom vi lär oss på gehör blir det lite jobbigare att ta igen det de lärt sig.


Från förra årets läger

1 kommentar:

  1. Åååh... Hjortsberga!
    Skit synd att jag inte kunde komma och hälsa på ju.

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<