lördag 11 juli 2009

Gekås idag igen

Nu är jag hemma efter en vecka i Falkenberg. Vi stannade till på Gekås idag med på vägen hem, men vi kunde inte stanna så jätte länge, eftersom det stängde vid kl.16:00. Jag fick i alla fall chansen att köpa de saker jag tvekade på i tisdags. Jag gillar ofta att få tänka över vad det är jag vill ha. Idag blev det ett halsband med en not i strass. Jag tyckte att det passade eftersom musik betyder så mycket för mig. Sen blev det ett par rutiga pyjamas byxor. Jag funderar på att hitta en t-shirt och sen ha ett linne över det. Det kan bli riktigt snyggt. Det blev även ett par badshorts och en prinsess sparbörsa. Jag älskar Disney prinsessor, eller ja Disney över huvudtaget, så det passade mig. Dessutom köpte vi Disney singstar med alla klassiker, som En helt ny värld och Snart är det jag som är kung.

Nyss kollade vi på filmen Bedtime storys, som vi också köpte. Det var ett jätte mysig film, som handlar om en kille som ska sitta barnvakt, och på kvällen berättar han Godnatt sagor för barnen, men dagen efter händer de på riktigt. Jag rekomenderar verkligen att se den.

1 kommentar:

>> Kommentera inlägget <<