söndag 26 juli 2009

Film-kväll med Tilda

Tilda gick precis hem nu. Vi har haft lite film - kväll här hemma hos mig. Vi har kollat på Twilight (ännu en gån, jag har tappat räkningen helt nu, kan vara ca 10-11 gången). I Frankrike kunde vi bara se den utan text, och eftersom de pratar så lågt och mumlar lite är det svårt att höra vad de säger om det är första gången man ser den. Sen såg vi någon komedi med. Den var riktigt rolig. Jag öpptäckte mig själv flera gånger under filmen, att jag satt och gjorde flätor i håret, så nu har jag små flätor i hela håret. Men nu ska jag gå och lägga mig. Det har blivit så sent de senaste dagarna. För mig är kl.00:00 sent, haha, men jag går upp vid nio tiden med, så jag sover inte så många timmar om jag lägger mig senare. Godnatt!


SÅ här blev håret, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<