söndag 5 juli 2009

Falkenberg

Nu håller jag på att packa. Ska åka till Falkenberg tidigt i morgon bitti, och ska va där hela veckan. Farmor och farfar har sin husvagn där. Och det har blivit en tradition att bo med dem i en vecka varje sommar. Och nu de senaste åren har vi varit och sett Astrid Lindgren pjäser också. I år är det Karlsson på taket, vi ska se den på onsdag. Det ska bli kul.

Jag känner att jag inte kommer vara hemma alls mycket i sommar. Nu är jag iväg här. Och nästa torsdag åker jag till Frankrike, och veckan efter det ska jag på läger. Och sen är sommaren nästan slut. Fast det är kul med. Näe nu måste jag packa färdigt imorgon åker vi 06.30!


Jag har laddat med massa underhållning om det
blir dåligt väder + att jag har med mig gitarren

1 kommentar:

  1. Jag har köpt tre av twilight böckerna nu. Det fick bli på engelska, för jag kan ju inte direkt läsa dem på franska ;), haha xD

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<