tisdag 14 juli 2009

Boktips

Jag har läst hela dagen nu. Det blir ofta så, så fort jag börjar läsa kan jag inte sluta. Och Twilight (Om jag kunde drömma) är så beroende fram kallande. Så den blev utläst idag, har även börjat på Hannah Montana- Rock the waves. New moon sparar jag till Flygplans resan, så att jag har något att läsa där+ att det är smidigare att ha med sig en pocket bok.

Just nu läser jag helst böcker på Engelska. Det är ingen större skillnad, visst man läser lite saktare, men inte så stor skillnad. Så då tycker jag att det är bättre eftersom man lär sig mer, engelska i alla fall. Jag tycker att engelska är så kul, och skulle gärna prata flytande, så om böcker finns på engelska läser jag dem helst så.


Två böcker jag rekomenderar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<