fredag 5 juni 2009

Varm chocklad med polkagrisar

Nu sitter jag här i min rosa mysdress och har gjort äggmackor och varmchocklad. Är ganska frusen, vi har varit ute och cyklat i ös regn med skolan, så behövde lite värme. Drick just nu världens godaste varmachocklad med polkagris bitar. Köpte det i USA. Och det var så gott, chocklad med pepparmint smak gillar jag verkligen. Fast det hade nog varit godare att dricka den vid jul. Tänkte nog gå och vila lite snart med. Känner att jag behöver det.


2 kommentarer:

  1. ååååwh, det där såg fett mysigt och gott ut!

    SvaraRadera
  2. heej fanny! jag saknar dig saa himla mycket! <3
    jag hann inte mejla deckaren.. hoppas att hon inte blir arg XD du kan ju halsa till henne ;) fatima alltsa XD
    men ha det bast, alskar dig <3 hejaaaaaa <3

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<