söndag 7 juni 2009

Twilight

Jag har blivit helt fast i Twilight! Jag fick filmen i födelsedags present, men hade inte kollat på den ännu. Ville inte göra det förrens jag hade läst boken, men i fredags hade jag inget att göra, så jag satte på den. Den var verkligen hur bra som helst. Så idag satte jag mig och läste boken. Och jag har snart läst ut den. Jag fattar inte att man kan bli så beroende av en bok, och film. Nu har jag på Clair de Lune med debussy på spotify med. Den är med i filmen. Och jag gillar den. Jag längtar nu tills andra filmen "New Moon" kommer på bio, nu i November. Näe, nu ska jag sätta på tv:n, så att jag får något annat att tänka på. Annars kommer jag nog att drömma om vampyrer hela natten.



1 kommentar:

  1. Den filmen är grymt bra,
    vad snygg blogg du har. :)

    Kika in på min blogg, när du har lust. www.hallgreen.blogg.se

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<