tisdag 23 juni 2009

Träning med Carro


Idag har varit den roligaste dagen hittills. Först hade vi ett jätte roligt spjut pass. Jag lärde mig så mycket, vilket är väldigt kul. Plus att jag fick till de bästa kasten jag kastat. Med 400g spjutet kastade jag ca 23m och med 600, de hade inte tillräckligt många 400g så vi fick turas om, kastade jag ca 20m. Det är längre än vad jag brukar kasta med 400g! Sen kom Carro och hade hand om höjden. Det var också väldigt kul. Hon var väldigt duktig på att lära ut. Efteråt signerade hon allas tröjor och gav ut signerade kort. En jätte rolig dag! Men nu ska jag sova, så att jag orkar träna imorgon. Var så trött imorse. Och imorgon ska vi ut och shoppa med. Godnatt.

2 kommentarer:

  1. anna carlsson24 juni 2009 21:53

    hej fanny, fin fin blogg du har ;) jag vet att jag bombadera dig med denna fråga lite överallt men ska du till hjortsberga i år ? skulle vara kul att träffa dig ;D

    SvaraRadera
  2. hej anna! Jag ska kolla om jag kan få ett bidrag till lägret och då ska jag åka! Jag vill också träffa dig :) Ska du gå?

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<